Untitled

10582932  Diigo 50

 

زینک ریچ اپوکسی

در بین بسیاری از رنگ های صنعتی می توان گفت چسبندگی پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی بسیار عالی  هستند. اما اغلب با پدیده چسبندگی ضعیف پرایمر و کنده شدن آن در حین ساخت مواجه می شویم. این باعث می‌شود مردم سوال کنند: آیا چسبندگی زینک ریچ اپوکسی واقعاً خوب است؟

برای درک این مشکل ابتدا باید بدانیم که چه عواملی بر چسبندگی زینک ریچ اپوکسی از روی تاثیر می گذارد تا بتوانیم مشکل چسبندگی ضعیف را به صورت هدفمند حل کنیم.

شکی نیست که چسبندگی پرایمر زینک ریچ اپوکسی بسیار خوب است. از میان طرح‌های ساختمانی و سایت‌های مختلف ساختمانی، پرایمر زینک ریچ اپوکسی ، انتخاب پرایمر ساختار فولادی عمومی است. پس چرا چسبندگی پرایمر زینک ریچ اپوکسی در برخی موارد بدتر است؟

چهار روش برای حل چسبندگی ضعیف پرایمر زینک ریچ اپوکسی

  1. ابتدا بررسی کنید که آیا پرایمر زینک ریچ اپوکسی برای مدت طولانی منقضی شده است یا اینکه تینر بیش از حد اضافه شده است. ماندگاری کلی رنگ یک سال است. اگر رنگ برای مدت طولانی باقی بماند، کیفیت رنگ به ناچار تغییر می کند. مقدار زیادی رقیق کننده اضافه کنید یا باعث نازک شدن بیش از حد رنگ شوید و رنگ به راحتی از بین برود که در حین استفاده قابل مشاهده است.
  2. در ساخت آستر اپوکسی غنی از روی، لازم است از رطوبت بر روی بستر جلوگیری شود که مستلزم عدم استفاده از آن در محیطی با رطوبت بیش از حد هوا و یا در برخی مناطق مرطوب است. هنگام استفاده از رنگ پرایمر زینک ریچ اپوکسی ، رطوبت هوا باید کمتر از 80 درصد باشد، نباید قطرات آب روی زیرلایه وجود داشته باشد و کاملاً خشک شود. برای برخی از بسترهای بسیار مرطوب و سخت خشک کردن، از پرایمرهای زینک ریچ اپوکسی استفاده نکنید و می توانید از پرایمرهای معدنی غنی از روی که دارای رطوبت هستند استفاده کنید.
  3. پیش فرض چسبندگی خوب پرایمر اپوکسی غنی از روی این است که عملیات زیرلایه بهتر است. رنگ الزامات بسیار بالایی بر روی زیرلایه دارد و سنباده کاری باید تا سطح sa2.5 باشد و گرد و غبار و لکه روغن وجود نداشته باشد که به راحتی می تواند چسبندگی رنگ را کاهش دهد. بنابراین، بستر باید قبل از ساخت تمیز شود.

اگر رنگ قدیمی روی بستر وجود دارد، باید آن را تمیز کنید، حتی اگر لایه رنگ بهترین باشد. رنگ هایی با خواص مختلف به راحتی واکنش نشان می دهند، مانند رنگ اپوکسی و رنگ آلکیدی. بنابراین، ساختار کلی رنگ نیاز به تمیز کردن لایه رنگ قبلی دارد.

4- چسبندگی ضعیف رنگ پرایمر اپوکسی غنی از روی به ندرت به دلیل مشکلات خود رنگ است. در بیشتر موارد، مشکل ساخت و ساز است. در مورد رنگ سه نقطه و ساخت هفت نقطه به طور اتفاقی صحبت نمی شود. از چهار عامل تأثیرگذار که در بالا مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت، به راحتی می توان متوجه شد که چگونه مشکل چسبندگی ضعیف رنگ را حل کنیم.

پرایمر زینک ریچ اپوکسی، فروش عمده با قیمت مناسب در شرکت رانا کیمیا فام

شرکت رانا کیمیا فام با بهره گیری از بروزترین دانش فنی در زمینه تولید طیف گسترده ای از محصولات پوششی و رنگی همواره سعی بر تولید متنوع ترین رنگ های ساختمانی و همچنین رنگ های صنعتی داشته است. آنچه که سبب افزایش رده و گرید این شرکت نسبت به سایر نهادهای مشابه شده است استفاده از نیروی متخصص و متبحر در نقاط مختلف این مجموعه است.

ساختار نظام یافته ی شرکت رانا کیمیا فام سبب شده است تا در میان دیگر مراکز صنعتی و ملی کشوری به یک مجموعه ی اصلح، ارجح و از همه مهم تر به عنوان یک الگوی برتر قلمداد شود.