Not known Factual Statements About ساخت پکیج تصفیه فاضلاب

این تجهیزات به صورت افقی، عمودی و دفنی بر اساس شرایط محیط نصب قابل طراحی و تولید هستند.

بهبود روابط عمومی: شرکت‌هایی که حفاظت از محیط زیست و پایداری را در اولویت قرار می‌دهند، اغلب توسط مشتریان، سرمایه‌گذاران و سایر ذینفعان با دید مثبت دیده می‌شوند.

در این بخش به کمک باکتری‌های هوازی و بی هوازی، مواد آلی تجزیه می‌گردند.

بدلیل متغیر بودن تجهیزات و برند های به کار رفته در سیستم، قیمت متغیر می باشد. برای اطلاع دقیق از قیمت ها و دریافت مشاوره، با کارشناسان شرکت ما (شماره تماس های موجود در سایت) در تماس باشید.

ساخت و تولید: با استفاده از نقشه های سه بعدی واحد مکانیکال و همچنین طراحی های جانبی واحد ساخت الکتریکال سعی در تولید و ساخت پکیج تصفیه فاضلاب دارد.

حذف و از بین بردن آلاینده‌هایی که از پساب‌های خانگی و صنعتی باقی می‌مانند.

باید عملکرد ایستگاه پمپاژ و پکیج تصفیه با توجه به دبی ورودی و بار آلودگی مورد بررسی قرار بگیرد که آیا قادر به برآورده کردن نیاز کلی پروژه از لحاظ عملکرد صحیح تاسیسات، فرآیند تصفیه و معیار های کیفی می باشد یا خیر.

پساب تولید شده در بخش های مسکونی و صنعتی حاوی مقدار زیادی از آلاینده از جمله مواد آلی، شیمیایی، ذرات جامد معلق، باکتری، پاتوژن ها و غیره است. به همین دلیل ورود مستقیم آنها به محیط زیست آسیب های جدی به طبیعت، انسان و سایر جانداران وارد می کند.

تصفیه خانه‌های آب و فاضلاب دفنی در مقایسه با غیر دفنی چه معایبی دارند؟

در ناحیه تثبیت، لجن فعال برگشتی هوا دهی می‌شود. غلظت باکتری‌ها در مرحله تثبیت افزایش می‌یابد و زمان مناسب برای تثبیت لجن نیز پکیج تصفیه فاضلاب طولانی‌تر (۱ تا ۳ ساعت) می‌شود.

For more info ساخت پکیج تصفیه فاضلاب.

شرکت آب سازه به عنوان یکی از تولید کنندگان و سازندگان برتر پکیج تصفیه فاضلاب، از بهترین قطعات با معتبرترین برندها برای طراحی و ساخت این تجهیزات استفاده می کند. پس از دریافت اطلاعات از سوی کارفرمای محترم، جنس بدنه، ظرفیت و ابعاد پکیج، تعداد تجهیزات و … تعیین می شوند.

تقریباً همه مخازن رسوبگذاری تصفیه خانه ها (تصفیه کننده ها) با طراحی دایره ای یا گاهی مستطیلی هستند. مخزن کلاریفایربر اساس اصل جاذبه کار می کند.

به عنوان نمونه قیمت پکیج تصفیه فاضلاب برای رسیدن به استانداردهای آبیاری فضای سبز خیلی کمتر از استاندارد تخلیه آب‌های سطحی است.

به این ترتیب سطح تماس توده سلولی و فاضلاب بیشتر می‌شود و به دنبال آن راندمان تصفیه فاضلاب افزایش می‌یابد. در این فرآیند، افزایش میکرو ارگانیسم‌ها بدون ایجاد تغییر در حجم مخزن تصفیه صورت می‌گیرد.