5 Simple Techniques For جک دو ستون استوک

سیستم ایمنی: جک دو ستون گوفکا با استفاده از سیستم‌های ایمنی حرفه‌ای مانند قفل‌های ایمنی و سیستم ضد سقوط، برای ایمنی کاربران ارائه می‌دهد.

ابتدا متعلقات مربوط به ستون را روی آن نصب کنید . ستون را بلند کنید . آن را در محل مشخص خود قرار دهید.

تعمیرکاران می‌توانند به راحتی با استفاده از این جک‌ها عملیات تعمیر و نگهداری را انجام دهند، بدون نیاز به مهارت‌های پیچیده.

تعریف و کاربرد جک دو ستون جک دو ستون دارای چند مدل هستند؟

آنها باید با دستورالعمل‌های تعمیر و نگهداری تأمین کننده آشنا شده و در صورت لزوم، با استفاده از تکنسین‌های مجرب مشورت کنند.

​مجموعه دیاگ لند یک تیم قدرتمند فروش تجهیزات تعمیرگاه می باشد که سابقه درخشانی در زمینه فروش تجهیزات تعمیرگاهی و همکاری با شرکت های تولید کننده همچون نگار خودرو، موتور آزمای ثمین، نیک پردازش، کاوش خودرو و کارسافت.

For more info خرید جک دو ستون.

جک دو ستون گوفکا در صنعت تعمیرگاهی و کارگاه‌های خودروسازی به طور گسترده استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای این محصول عبارت اند از:

راه حل : میزان بار را کاهش دهید و یا تنظیمات فشار شیر اطمینان جک دو ستون استوک را افزایش دهید . البته که از مشورت با مرکز خدمات غافل نشوید تا به مشکل نخورید .

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید. ثبت نظر فنی پیروز

این جک ها محصول کشور چین و با کیفیت اهستند که در سه مدل جک دو ستون ارائه کرده و دارای استاندارد اروپا می باشند .

خانه تجهیزات تعمیرگاهی خودرو جک بالابر تعمیرگاهی دستگاه جک دو ستون جک های بالابر دوستون تعمیرگاهی

ظرفیت بارگیری بالا: این جک‌ها قابلیت بارگیری بالایی دارند و قادر به تحمل وزن قطعات سنگین مانند موتورها، گیربکس‌ها و سیستم‌های عملکردی خودروها هستند.

عمق سوراخ توسط دریل، بر اساس طول رولت بولت و استانداردهای مشخص تعیین می شود .

در نتیجه می توانید با نرمی و ظرافت بیشتری فاصله پایانی را طی کنید. فروش جک دو ستون در مجموعه کاوش خودرو همراه با ارائه ضمانت اصالت و گارانتی صورت می پذیرد.